Ας συμφωνήσουμε, αρχικά, πως το τρέξιμο θέλει τον… τρόπο του.
Προτού ξεκινήσεις, υιοθέτησε αυτές τις τεχνικές:

Σωστό πάτημα
Η φτέρνα χτυπά ελαφρά πρώτη στο έδαφος, πριν από το υπόλοιπο πέλμα, ενώ πρέπει να κινηθείς προς τα μπρος και να δώσεις ώθηση με το πέλμα. Τα δάχτυλα θα πρέπει να είναι στραμμένα προς τα εμπρός και τα πέλματα θα παραμένουν κάτω από τα γόνατα και να μη μετακινούνται προς τα πλάγια.

Μεγαλύτερος διασκελισμός
Με καλές διατάσεις στα πόδια θα μεγαλώσεις το διασκελισμό σου. Ο διασκελισμός θα πρέπει να έχει σχετικά μεγάλο μήκος, αρκετά μεγαλύτερος απ’ ότι κατά τη βάδιση.

Κίνηση χεριών
Οι βραχίονες θα πρέπει να είναι λυγισμένοι και να αιωρούνται ελεύθεροι και εναλλάξ από μπροστά προς τα πίσω και όχι πλάγια. Τα χέρια θα πρέπει να είναι χαλαρά και να κινούνται όπως τα πόδια.

Σωστή στάση σώματος
Σχεδόν όρθια στάση με το κεφάλι και το στήθος ψηλά είναι απαραίτητη. Μη σκύβεις προς τα μπρος, εκτός αν κάνεις αγώνα ταχύτητας ή γρήγορο τροχάδην.

Τρέξε πρώτα με μυαλό
«Πάρε στάση ισχύος, με το σαγόνι ανασηκωμένο, το κεφάλι ψηλά και τα χέρια σταυρωμένα ή στη μέση – ό,τι σε κάνει να νιώθεις ότι θα τα… σπάσεις» συμβουλεύει ο Joe Holder, προπονητής του Nike+ Run Club στη Νέα Υόρκη.

Χρονομέτρησε έξυπνα
Οι fitness trackers εξυπηρετούν στο να μετράς το ρυθμό σου, αλλά αν κοιτάζεις συνεχώς τα αξεσουάρ σου, μπορεί να χαλάσεις τη στάση του σώματός σου ενώ χάνεις και το ρυθμό . Ρύθμισε το ρολόι σου ώστε να ειδοποιεί σε κάθε χιλιόμετρο ώστε να μη χάνεις το ρυθμό σου και να προσαρμόζεις την ταχύτητα σου ανάλογα.

Πρόσεχε στις στροφές
Για να κερδίσεις ενέργεια και χρόνο σε αγώνα δρόμου με πολλές στροφές, ακολούθησε τη νοητή γραμμή που είναι πιο κοντά σε κάθε γωνία που συναντάς. Στη διάρκεια ενός μαραθωνίου γλιτώνεις έως και 1 χιλιόμετρο περιττής διαδρομής με αυτό τον τρόπο.

Κάνε τη διαφορά στους λόφους
Αντί να κόψεις ταχύτητα μόλις φτάσεις σε κάποιο λόφο, πιέσου να τρέξεις πιο γρήγορα για μερικά ακόμη μέτρα. Στο κατέβασμα κράτα το σώμα σου όρθιο καθώς κόβεις ταχύτητα αν γέρνεις προς τα πίσω.



Τα πίο πρόσφατα


  • post-img

    Ώρα για ξεκούραση.

    02 Νοεμβρίου 2017
  • post-img

    10 Πράγματα που πρέπει να ξέρετε για τους τραυματισμούς των δρομέων.

    20 Μαΐου 2017
  • post-img

    “MOBY RUN” ΣΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΖΕΑΣ.

    08 Μαΐου 2017